הישראלים מתעלמים מהאזהרות: גידול בחופשות בתורכיה

שלמה בן יוסף No Comments on הישראלים מתעלמים מהאזהרות: גידול בחופשות בתורכיה

במקרה של חצי האי סיני נראה שהנופש הישראלי לוקח ברצינות יותר את האזהרות • לאורך החודש האחרון גידול בביקוש למלונות בקהיר וירידה של 22% בהתעניינות במלונות שארם א-שייח לעומת השנה הקודמת

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אזהרות המטה ללוחמה בטרור מנסיעה למדינות מסוכנות אינן נופלות על אוזניים קשובות.

מנתוני החיפושים של אתר מלונות הוטלס קומביינד עולה גידול של 40% בחיפוש אחר מלונות בתורכיה, למרות האזהרות הממוקדות שפורסמו לגבי נסיעה למדינה זו. הגידול בביקוש הוא בעיקר לערי החוף שלאורך הים התיכון אנטליה, בלק ואליניה, אולם גם לחופשות באיסטנבול נרשמה עליה של 30% לעומת השנה שחלפה.

בתכנון חופשות במצרים התמונה שונה. במקרה של חצי האי סיני נראה שהנופש הישראלי לוקח ברצינות יותר את האזהרות. מנתוני הוטלס קומביינד עולה לאורך החודש האחרון גידול בביקוש למלונות בקהיר וירידה של 22% בהתעניינות במלונות שארם א-שייח לעומת השנה הקודמת.

איל סגל, מנכ"ל הוטלס קומביינד, אמר שהגידול החד בביקוש לתורכיה הוא תוצאה בין השאר מתגבור הטיסות, הפשרת היחסים והורדת מחירים של המלונות במדינה זו. במצב שבו יש אירועים ביטחוניים מדי יום בישראל, ארה"ב ומדינות התיירות העיקריות במערב אירופה, התייר הישראלי מגיע למסקנה שכל מקום הוא מסוכן. לכן השיקול הכלכלי גובר על החששות והישראלי לא ממהר להיבהל מטיסה למדינות שמתפרסמות לגביהן אזהרות. לגבי סיני יש התחשבות גדולה יותר באזהרות מאחר והתיירים בולטים בשטח ועלולים להיות מסומנים בקלות, לעומת הערים הגדולות שבהן הם מרגישים שהם נבלעים בהמון.



0 תגובות